در اینجا میتوانید بسته به نوع نیاز خود در جزئیات محصولات جستجو داشته باشید. (رنگ گل، نوع خاک، اقلیم مورد نیاز)

تولید گل و گیاه و اجرای پروژه های فضای سبز

تولید گل و گیاه و اجرای پروژه‌های فضای سبز، علاوه بر زیبایی‌بخشی به محیط زیست، به عنوان یکی از فعالیت‌های تولیدی گل و گیاه هاشمپور در نظر گرفته می‌شود.

برای تولید گل و گیاه و اجرای پروژه‌های فضای سبز، باید نیازهای مشتریان را شناسایی کرد. آیا مشتریان نیاز به گل و گیاه برای تزئین فضای داخلی یا خارجی خود دارند؟ آیاز چه نوع گل و گیاهی برای منطقه خودشان می‌خواهند؟ آیا نیاز به اجرای پروژه‌های فضای سبز در محیط‌های خاصی مانند پارک‌ها، محوطه‌های شرکتی و… دارند؟

برای تولید گل و گیاه و اجرای پروژه‌های فضای سبز، باید ابتدا در مورد نوع گل و گیاه مورد نظر، شرایط رشد آن‌ها، نیازهای آبی و خاکی و تکنیک‌های پرورش آن‌ها تحقیق کرد. همچنین باید برنامه‌ریزی دقیقی از اجرای پروژه‌های فضای سبز نمود که شامل تعیین نقاط قرارگیری گیاهان، نوع گیاهان مورد نیاز، اندازه و شکل گلدان‌ها و سایر اجزای پروژه باشد.

طراحی فضای سبز

طراحی و اجرای 

طراحی فضای سبز ویلا به عنوان یکی از عوامل مهم در زیبایی‌بخشی و راحتی زندگی در ویلا، بسیار مهم است.

در کل، طراحی فضای سبز ویلا نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، انتخاب گیاهان مناسب و حفظ تعادل زیستی است. با توجه به تجربه که داریم می‌توانیم فضای سبزی را برای ویلا شما طراحی و ایجاد کنیم که هم زیبا و جذاب باشد و هم محیطی کاملاً سالم و طبیعی برای شما و خانواده‌تان فراهم کند.

طراحی فضای سبز

برخی از مشتریان ما

درباره ما

مجتمع تولیدی گل و گیاه هاشمپور

با سابقه 40 ساله در امر تولید و پرورش گل و گیاه و دارای 5 واحد تولیدی در استان های البرز، قزوین، مازندران و گیلان با تنوع بیش از 200 گونه گیاهی و سازگار با اقلیم های مختلف (درختان و درختچه های زینتی و جنگلی، سوزنی برگان، پیچ‎های زینتی، گیاهان پوششی و صخره‎ای، گل‎های فصلی و انواع ارقام نهال مثمر) تولید و تامین گونه‎های مربوط به جنگلکاری و فضای سبز شهری.
دارای مجوز رسمی از وزارت جهاد کشاورزی استان تهران

تماس با ما

جاده مخصوص تهران – کرج ، شهر گرمدره

2242 3610 026

09123613086
09121834967
09122608572